LEVERTIJDEN
Wij streven er naar om uw bestelling met zorg te versturen en binnen een redelijke termijn. Wij versturen alle bestelling via Postnl.
Wij snappen dat u uw bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Wij versturen alle bestellingen binnen 3 werkdagen. Soms kan er bij de post wat vertraging zijn, daar moet u rekening mee houden. Is er vertraging bij Postnl, dan zijn wij daar niet verantwoordelijk voor.
De levertijden zijn voor Nederlandse adressen:
Alle bestellingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld en pas verzonden als de betaling voldaan is.
De bestelling wordt geleverd via Postnl. Deze levert op maandag geen briefpost af. Bestelt u op vrijdag, dan houdt dit in dat u op zijn vroegst dinsdag uw (briefpost) bestelling in huis heeft. Houdt hiermee dus rekening.
Zaterdag-en zondag bestellingen worden op maandag verzonden voor ontvangst dinsdag/woensdag. De periode rond de feestdagen is altijd extra druk bij de post. Hierdoor kunnen vertragingen ontstaan. Wij kunnen daar echter niet voor aansprakelijk gesteld worden.
Bestel tijdig om teleurstellingen te voorkomen.
Wij verzenden onze bestellingen via Postnl, zij leveren normaliter binnen binnen 3 werkdagen maar dit kan tegenwoordig ook wel eens wat langer duren. Daar hebben wij geen invloed op. De verantwoording ligt bij Postnl. Mocht uw bestelling niet op tijd arriveren of heeft u vragen waar uw bestelling blijft, dan raden wij u aan contact op te nemen met Postnl Service. Uw bestelling zal altijd met een track en trace code verstuurd worden, zo kunt u uw pakketje altijd volgen.
Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging in levertijd als het door u ingevulde adres niet klopt of onvolledig is ingevuld. Let daarom bij het afronden van uw bestelling dat alles correct en volledig is ingevuld.
Heeft u problemen met de aflevering door Postnl, dan dient u dit rechtstreeks met hen te regelen. Telefoonnummer 088 - 2255555.