Veel gestelde vragen
 

Hoe bestel ik het juiste aantal?
U klikt bij het gewenste artikel op "bestellen". Daarna vult u in het vakje het "aantal" in en klik op "herberekenen". Zo krijgt u een aangepast aantal

Wat zijn de verzendkosten?
Briefpost met trace en trace tot 500 gram € 4.25
Pakketpost Nederland tot 10 kg € 5,95

Pakketpost buitenland tot 10kg (binnen Europa) € 9.95
Buitenlandse briefpost (binnen Europa) vanaf € 8.95

U heeft meerdere soorten zakjes. Welke moet ik gebruiken voor mijn traktatie?
Alle kant en klare traktaties worden gemaakt met de kleine zakjes, maat 8x17 cm. Voor uitdeelboekjes gebruiken wij het grotere exemplaar, deze passen namelijk niet in de zakjes van 8x17 cm.

Levert u ook aan een buitenlands adres?
Ja, wij leveren ook aan landen buiten Nederland. De bezorgkosten bedragen € 9.95 per pakket tot 10kg (binnen Europa), briefpost naar het buitenland is vanaf € 8.95.

Hoe kan ik mijn waardebon verzilveren?
Wanneer u in het bezit bent van een waardebon of aktiecode, dan kunt u deze verzilveren tijdens uw bestelproces. U krijgt de mogelijkheid om de letter/cijfer code combinatie in te vullen en het bedrag cq kortings percentage wordt direct met het factuurbedrag verrekend.
Uw waardebon kunt u maar 1 keer gebruiken en is geldig tot de datum die op de waardebon vermeld staat.

Kan ik de inhoud van een traktatie aanpassen?
Ja, dat kan altijd. U kunt bij het bestellen van de gewenste traktatie een keuze maken uit een lijst met snoepjes. Staan uw gewenste snoepjes er niet bij, geef dit dan even per mail door of vul het in bij het "opmerkingen" veld bij uw bestelproces. Wij zullen uw traktatie dan aan uw wensen aanpassen.

Ik wil een labeltje aan mijn bestelling, kan dat?

Ja, dat kan, u bij de labeltjes aangeven of u ze los wenst te ontvangen of dat u ze aan de traktatie vastgemaakt wilt hebben.


Ik wil iets terug sturen, kan dat?
Indien u een artikel wilt terugsturen omdat het beschadigd is of niet aan uw wens voldoet, dient u eerst contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan in overleg met u een alternatief artikel aanbieden of uw geld terugstorten, de verzendkosten voor de bestelling worden niet vergoed. Zie "Algemene voorwaarden", bij herroeping.
 

Hoe lang duurt het voor ik de bestelling ontvang?
Wij streven ernaar om elke bestelling binnen een redelijke termijn klaar te hebben om te verzenden, mits het op voorraad is en de betaling is voldaan. Mocht er een artikel niet voorradig zijn, dan zullen wij er toch naar streven uw bestelling zo spoedig mogelijk uit te leveren. Wij nemen dan t.a.t. contact met u op over de te verwachte levertermijn. Zie ook "Algemene voorwaarden".


Ik wil van een artikel 25 stuks bestellen, maar in mijn winkelmandje komt steeds 20 te staan.
Dit komt omdat de huidige voorraad nog maar 20 stuks bedraagt, uw bestelling wordt daar op aangepast.
 

Ik wil trakaties terugsturen, kan dat?
Als u niet tevreden bent mag u uw spulletjes terugsturen, maar dan alleen op eigen kosten. Wij zullen pas de verzendkosten vergoeden als i-Presents ondeugdedelijk en kapotte spullen heeft toegezonden. Van traktaties vergoeden wij slechts 60% van het aankoopbedrag. De kosten voor het handwerk en de snoepjes die hun versheid verliezen kunnen wij dan dekkend houden. Ook dan geldt retournering op eigen kosten.

U berekent € 0.25 voor een IDEAL transaktie, waarom is dat?
IDEAL is een kostbare betaalwijze waar webwinkeliers per transaktie een bedrag moeten afdragen aan de provider/beheerder Mollie. Om e.e.a. kostendekkend te houden vragen wij onze klant een kleine  bijdrage hiervoor.

Ik heb een kortingscode van internet, maar deze werkt niet

Er zijn op internet sites actief die kortingscodes genereren, maar daar heeft i-Presents.nl nooit toestemming voor gegeven. Deze codes worden niet door ons verstrekt, blijkbaar zijn dit oplichtings websites. U kunt deze codes dus ook niet in onze webshop verzilveren. De codes die wel werken zijn  door ons zelf per mail aan de klant toegezonden en alleen deze zijn rechtsgeldig. Pas dus op met sites zoals e-kortingscode.com of kortingscodes-reductie.nl, werkendende-kortinscodes.com. Deze zijn allemaal van dezelfde makelij, dus onbetrouwbaar!

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan, mits u duidelijk een dag en tijdstip aangeeft. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur, op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

 

Hoe blaas ik een folie ballon op?

Folieballonne blaas je eenvoudig op met een rietje. Op Youtube zijn hierover heel veel filmpjes te vinden.

https://youtu.be/YBmLVqqH9pc

 

 

 

 
© 2013 - 2020 i-Presents voor je kinderfeestje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.