VEEL GESTELDE VRAGEN
 

Hoe bestel ik het juiste aantal?
U klikt bij het gewenste artikel op "bestellen". Daarna vult u in het vakje het "aantal" in en klik op "herberekenen". Zo krijgt u een aangepast aantal.


U heeft meerdere soorten zakjes. Welke moet ik gebruiken voor mijn traktatie?

Voor elke traktatie wordt een ander formaat zakje besteld. Bij de "voorbeelden traktaties" staat vermeld welke materialen / grootte van zakjes we gebruikt hebben. Mocht je er dan nog twijfelen, neem gerust contact op.


Levert u ook aan een buitenlands adres?
Ja, wij leveren via Postnl ook aan landen buiten Nederland. De bezorgkosten bedragen € 10,95 per pakket tot 10kg (binnen Europa).

Kan ik de inhoud van een traktatie aanpassen?
Ja, dat kan altijd. U kunt bij het bestellen van de gewenste traktatie een keuze maken uit een aantal snoepjes. Staan uw gewenste snoepjes er niet bij, geef dit dan even per mail door of vul het in bij het "opmerkingen" veld bij uw bestelproces. Wij zullen uw traktatie dan aan uw wensen aanpassen.

Ik wil een labeltje aan mijn bestelling, kan dat?
Ja, dat kan, u kunt bij het bestellen van de labeltjes aangeven of u ze los wenst te ontvangen of dat u ze aan de traktatie vastgemaakt wilt hebben. Het vastmaken van de labeltjes aan de traktatie is kosteloos.


Ik wil iets terug sturen, kan dat?
Indien u een artikel wilt terugsturen omdat het beschadigd is of niet aan uw wens voldoet, dient u eerst contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan in overleg met u een alternatief artikel aanbieden of uw geld terugstorten, de verzendkosten voor de bestelling worden niet vergoed. Zie "Algemene voorwaarden", bij herroeping.
 

Hoe lang duurt het voor ik de bestelling ontvang?
Wij streven ernaar om elke bestelling binnen een redelijke termijn klaar te hebben om te verzenden, mits het op voorraad is en de betaling is voldaan. Mocht er een artikel niet voorradig zijn, dan zullen wij er toch naar streven uw bestelling zo spoedig mogelijk uit te leveren. Wij nemen dan t.a.t. contact met u op over de te verwachte levertermijn. Zie ook "Algemene voorwaarden".


Ik wil van een artikel 25 stuks bestellen, maar in mijn winkelmandje komt steeds 20 te staan.
Dit komt omdat de huidige voorraad nog maar 20 stuks bedraagt, uw bestelling wordt daar op aangepast.
 

Ik wil trakaties terugsturen, kan dat?
Als u niet tevreden bent mag u uw spulletjes terugsturen, maar dan alleen op eigen kosten. Wij zullen pas de verzendkosten vergoeden als i-Presents ondeugdedelijk en kapotte spullen heeft toegezonden. Van traktaties vergoeden wij slechts 60% van het aankoopbedrag. De kosten voor het handwerk en de snoepjes die hun versheid verliezen kunnen wij dan dekkend houden. Ook dan geldt retournering op eigen kosten.

U berekent € 0.36 voor een IDEAL transaktie, waarom is dat?
IDEAL is een kostbare betaalwijze waar webwinkeliers per transaktie een bedrag moeten afdragen aan de provider/beheerder Mollie. Om e.e.a. kostendekkend te houden vragen wij onze klant een kleine  bijdrage hiervoor.

Ik heb een kortingscode van internet, maar deze werkt niet

Er zijn op internet sites actief die kortingscodes genereren, maar daar heeft i-Presents.nl nooit toestemming voor gegeven. Deze codes worden niet door ons verstrekt, blijkbaar zijn dit oplichtings websites. U kunt deze codes dus ook niet in onze webshop verzilveren. De codes die wel werken zijn  door ons zelf per mail aan de klant toegezonden en alleen deze zijn rechtsgeldig. Pas dus op met sites zoals e-kortingscode.com of kortingscodes-reductie.nl, werkendende-kortingscodes.com. Deze zijn allemaal van dezelfde makelij, dus onbetrouwbaar!

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan, mits u duidelijk een dag en tijdstip aangeeft. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur, op woensdag, zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

 

Hoe blaas ik een folie ballon op?

Folieballonne blaas je eenvoudig op met een rietje. Op Youtube zijn hierover heel veel filmpjes te vinden.

https://youtu.be/YBmLVqqH9pc

 

Welke maat zakjes heb ik nodig voor een bepaald artikel?

Wanneer u twijfelt over de maat van een zakje, neem dan gerust contact op via Whatsapp. Wij beantwoorden dan zo snel mogelijk uw vraag. 

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, krijg ik mijn geld terug?
Uw bestelling wordt met een track en trace code verstuurd, zodat u kunt zien wanneer uw bestelling bezorgd gaat worden. De volledige verantwoording ligt hier bij Postnl, want vanaf het moment dat wij uw pakketje overgeven aan Postnl hebben wij geen verantwoording meer. Is uw pakketje zoek geraakt of beschadigd, dan dient u dus contact op te nemen met Postnl, telefoonnummer 088-2255555. Ook de vergoeding van zoekgeraakte pakketten dient u met Postnl op te lossen. 

 
© 2013 - 2024 i-Presents voor je kinderfeestje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel